יום ראשון, 20 במרץ 2016

200. ברווט 600 עונת 2016

שלום,

הסיפור שלי של ברווט 600 של עונת 2016.



המסלול דומה למסלול ברווט 600 הראשון של עונת 2015.
שעת הזינוק נקבעה ליום חמישי בשעה 07:00.
לברווט התייצבו 4 רוכבים, לפי סדר שם פרטי:
אודי, אסף, שוקי, ואני.
כולם רוכבים מנוסים, שסיימו לפחות שתי סדרות ברווטים.


אסף ואני הגענו כ 15 דקות לפני שעת הזינוק, וחיכינו לשוקי ואודי.
כ 5 דקות לפני שעת הזינוק שלחתי לשניהם סמסים.
שוקי הגיע דקה לפני הזינוק, ואודי הודיע שהוא "באבן גבירול"
הוחלט לחכות לאודי. ירד גשם, והתחבאנו. הגשם פסק, ואודי הגיע, ויצאנו כ 20 דקות אחרי מועד הזינוק.

אודי התחיל לאט, ושוקי התעכב למשהו, וכך יצא שהתחלתי עם אסף.
הגענו לקונטרול בעינת בזמן סביר, ואני הייתי מוכן תוך פחות מ 10 דקות.
רציתי לקצר את ההפסקות כדי למקסם את זמן השינה.
אסף לקח את הזמן, ויצאנו משם אחרי כ 25 דקות.
שוקי סימס שלאודי יש פנצ'ר, והם מתעכבים.

ליד אלעד, כשהכביש רטוב - התפנצ'רתי באחורי.
זו היתה זכוכית לא קטנה, שהותירה חור יחסית גדול.
עד שסיימתי, שוקי ואודי עברו, ואמרתי להם להמשיך.

שוקי היה לפנים ואסף ואני תפסנו את אודי.
אודי אמר שנראה שחסר היה לי אויר באחורי, ועצרתי לנפח עוד.
אסף נעלם עם שוקי, ואני המשכתי עם אודי.

בנחשון אודי עצר, ואני המשכתי, וכולנו נפגשנו בקונטרול בצומת האלה.
שוב רציתי לעשות עצירה קצרה, ויצאתי כשאודי הגיע. אמרתי שארכוב לאט וכך הם יוכלו לתפוס אותי.
שוקי יצא מעט אחריי, ואסף אחריו. אודי עוד התעכב שם.
יש לציין שכביש 38 בין שמשון לבית שמש היה זוועתי. הנהגים היו חסרי סבלנות, צפרו, ועקפו בלי שום מרווח ביטחון.

שוקי ואסף תפסו אותי באזור קיבוץ גת.
שוקי היה עם כבל מעביר אחורי קרוע, והוא סבל.
כשעצרנו בקונטרול בקוממיות הצעתי לשוקי להתקדם לחנות האופניים בקיבוץ בארי,
ובינתיים לקבע את המעביר על הילוך נוח ע'י ליפוף הכבל סביב מחזיק הבקבוק (הכבל נקרע באזור השיפטר.)

שוקי יצא לפנינו, וכשאסף ואני יצאנו - לא ראינו את אודי מגיע.

אסף ואני עצרנו בכפר עזה לאכול שניצל.
זו נקודת אוכל שזכרתי מהברווטים של 2006-2007, ומאז לא היו ברווטים שעברו שם בשעות שהמקום פתוח.

לא נכנסנו לבארי, ובאזור צומת מעון שוקי סימס לשאול איפה אנחנו, ועניתי שכבר עברנו את בארי.
המכונאי בבארי לא הצליח לסדר את השיפטר של שוקי (קמפניולו,) ושם לו שיפטר סטנדרטי מסוג friction.
שיפצור ראוי לשבח!

הגענו לקונטרול באנדרטת אוגדת הפלדה, ויצאנו משם די מהר.
בחזור מהקונטרול ראיתי את שוקי בערך כ 30 דקות אחרינו.
את אודי פגשתי במרחק של בערך 60 דקות אחרינו.

אסף ואני עצרנו במשאבים, וחיכינו לשוקי. כשהוא הגיע - יצאנו.
לא רכבנו מהר לניצנה, אך עשינו שם עצירה קצרה ויצאנו מיד.
התכנון היה לישון בשדה בוקר.
בגלל כל ההתעכבויות בתחילת הרכיבה, ההערכה היתה שנישן בשדה בוקר לפני הקונטרול בצומת הרוחות.

הגענו לשדה בוקר בערך ב 01:00 בלילה, כשהטמפרטורות באזור 5 מעלות.
אודי הגיע כשעה אחרינו, אחרי עצירה לשינה קצרה בדרך.
הוחלט לישון עד 05:00, כשידוע שהקונטרול בצומת הרוחות נסגר ב 07:24.
לא חושב שכולם נהנו מהשינה. כל אחד ישן על 2 כיסאות עם ידיות, כך שאי אפשר היה לשכב בנוחות.

כשקמנו, אני אכלתי הרבה, ויצאתי רק ב 05:25 עם אודי.
אסף ושוקי היו לחוצים ויצאו לפנינו.
אסף רכב מהר, ואודי ואני עקפנו את שוקי.

דובר על עצירה בשדה בוקר, אך כשהגעתי לשם לא ראיתי את אסף. לא ידעתי איפה הוא, והאפשרויות היו עבדת (מאחורי) או משאבים (לפניי.)
סימסתי לכולם שאני בשדה בוקר.
אודי נכנס, אך לא ראינו את שוקי.
סיימתי את ענייניי שם די מהר, אך נשארתי עם אודי די הרבה עד שהוא יסיים לאכול ולהתארגן.
כשהוא סיים להתארגן אמרתי לו שאני יוצא, וכנראה אעצור במשאבים.

בדרך בין חלוקים לטללים אסף סימס לי שהוא במשאבים.
עניתי לו שאהיה שם בעוד 20 דקות.
אחרי 20 דקות הוא סימס לי שהוא יוצא, ושוקי נכנס (מסתבר שפיספסתי את שוקי כשהוא עבר בשדה בוקר מבלי לעצור.)
הגעתי למשאבים אחרי 22 דקות (2 דקות אחרי שהערכתי בתשובתי לאסף.)
ראיתי את אסף מרחוק בדרך לכיוון צאלים, ואת שוקי יוצא מהתחנה.
היתה רוח גב, ורכבתי מהר כשאני עובר את שוקי. נופפתי לשוקי שיצטרף.

את אסף תפסתי קצת לפני רביבים. לא רכבנו מהר, אך שוקי לא תפס אותנו.
קבענו לעצור שוב בכפר עזה, אך כשהגענו היה סגור.
לא מיהרנו, ויצאנו בקצב רגיל.
בקונטרול בצומת הודיה לא התעכבנו הרבה, והמשכנו.
כביש 3 בין צומת הודיה לאזור שפיר בשיפוצים, והוא צר ועם בטונדות בצד, אך כל הנהגים היו אדיבים. הם האטו ולא צפרו.

כך המשכנו בקצב סביר ולא מהיר עד לסיום.
אסף ואני סיימנו בזמן של קצת פחות מ 36 שעות, ושוקי ואודי הגיעו כ 30 דקות אחרינו.


שבוע לפני הרכיבה שלנו, עמית זינק לבד, אך לא סיים בהצלחה.

תוצאות רשמיות:
Katzir Tal, Passed
Mussayov Udy, Passed
Razinovsky Shuki, Passed
Tsfati Assaf. Passed
Gal Amit, DNF

קישורים:
שרשור ההודעה על רשומה זו, בפורום אופני כביש
הסיפור של אסף, בבלוג שלו

טל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה